شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۲۷:۲۴

با حضور رئیس جمهور انجام خواهد شد؛
بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر چابهار تا پایان امسال

باشگاه خبری فراساحل: با توجه به ورود نخستین محموله تجهیزات و ماشین‌آلات فاز یک طرح توسعه بندر شهیدبهشتی چابهار از بندر روستوک آلمان به ایران، تا پايان سال جاری فاز اول این پروژه با حضور رييس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسيد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ضمن تایید این خبر، اعلام کرد: برای خرید این تجهیزات و آماده‌سازی زیرساخت‌های بهره‌برداری از آن‌ها، در فاز اول یک میلیارد دلار هزینه شده است. مهندس بهروز آقایی در ادامه این خبر خاطرنشان کرد: علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته (بعد از ظهر جمعه) از بندر شهیدبهشتی چابهار بازدید به عمل آورد و در جریان روند پیشرفت طرح توسعه و تجهیز این بندر قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید ضمن اعلام رضايتاز روند پيشرفت بزرگ‌ترين و فعال‌ترين پروژه بندری كشور اعلام کرد: ورود تجهيزات و فعال شدن اين بندر موجب ایجاد تحول شگرف و بزرگی در استان، محور شرق و منطقه خواهد شد. اوسط هاشمی گفت: تا پايان سال جاری فاز اول پروژه طرح توسعه بندرشهیدبهشتی چابهار با حضور رييس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسيد. آقایی در ادامه این خبر، با اشاره به محموله تجهیزات و ماشین‌آلات فاز یک طرح توسعه بندر شهیدبهشتی چابهار که بارگیری شده و به سمت ایران در حرکت است، گفت: این محموله که برای بندر بسیار حائز اهمیت است شامل سه دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۸۰ تنی، دو دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۱۴۰ تنی، سه دستگاه جرثقیل موبایل محوطه ای ۵۰تنی و یک دستگاه جرثقیل موبایل محوطه ای ۱۳۰ تنی است. بر اساس سخنان این مقام مسوول در بندر چابهار، این محموله تا يک ماه آينده به بندر چابهار وارد خواهد شد. آقایی در پایان اظهار کرد: زيرساخت‌های لازم جهت تخليه تجهيزات ذكر شده و بهره‌برداری از اين تجهيزات جهت امور تخليه و بارگيری در بندر مهیا شده است.



  کد خبر : 3008
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :